Monday, November 3, 2014

Halloween!

Perjantaina me oltiin Krisun kanssa Millin kolkytvee-synttäreillä/halloweenjuhlissa.
Mä olin niinkin tylsä pukeutumisessa, että ostin pelkän kissanaamarin.
Oltiin Krisun kanssa mun luona ensin hieman aloittelemassa ja laittautumassa.
Sitten toki tyylikkäästi ihan pikkaisen myöhässä pörhölteltiin taxilla the bileisiin.
Ilta oli kokonaisuudessaan tosi onnistunut ja hauska!
Milliltä totta kai perus Showroomiin, minnekäs muuallekaan!
Ja mä taisin lähteä kotiin mäkkärin kautta tuplajuustohampurilainen povitaskussa. (hyi hyi!!!!)

Mites teiän halloween meni?


Mukavaa viikonalkua kaikille!! ♥

3 comments:

  1. toi sun asu on niin söpö! :) ihana kun sulta tuli postaus, tätä oon oottanut!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä ilostuin (onks tommosta sanaa) kans näin että sulta tuli postaus ;)

      Delete
  2. jes kun postasit! Juuri eilen selailin vanhoja postauksias ihan innolla ja mietin mitähän sulle kuuluu :) söpö asu, ihan tarpeeks panostit.

    ReplyDelete