Friday, March 4, 2011

Emppiksen kanssa

Meillä oli eilen Empun kanssa tyttöjen höpsöttelyä.
Juoruilua pojista, uuniperunaa, ja käytiin me Johdossakin.

Tässä muuten mun talvipukeutuminen ihan niin kauan kunnes tulee vähintään + 10... :D
No kunhan kaupassa kävin.... Näytän 10-vuotiaalta. Hhaahhahaha!

Emppis <3 Tää oli niin paras kuva!
  Empun tuleva mies. <3
 iPhonekuoripelleilyä. On ne niin söppäniä, että mäkin alan haluta iPhonea. Tosin näillä mun nikkeiveitsillä - niin kuin joku anonyymi kerran totesi, ei paljoa kosketusnäyttöpuhelimia käytetä. Munkin puhelin kyllä on kosketusnäytöllinen, mutta se toimii kynsillä.
Ja kuten uhmasin, kävin tyhjentämässä Anttilan Brad Pitt-osastoa. Nyt mulla on kivasti Pitin leffoja tylsille illoille. Mä en "nuorempana" koskaan syttynyt Pitistä, vaan jostain Travoltasta ja Cagesta, mutta nyt on eri ääni kellossa. No can do!


Natalie Imbruglia - Torn
Natalie on muuten ehkä yksi maailman kaunein nainen. <3

Hei oikein hyvää perjantaita!

43 comments:

  1. Sama juttu mulla: Brad Pitt ei sytyttänyt nuorempana. Varmaan sen takia, koska kaikki muut hehkutti siitä enkä halunut tykätä samoista jutuista kuin kaikki muut (:-D)... Mutta nykyään on asian laita aivan toinen.
    Kun Inglourious basterds tuli elokuviin, kävin katsomassa sen. Ja tajusin, että HEI Pitt on oikeasti ihan hyvä näyttelijä. Ja sen jälkeen tajusin katsoa miestä vähän eri silmin, ja sitten kolahti myös se ulkonäkö. Ai ai. ♥

    ReplyDelete
  2. Tekisitkö Laura meille lukijoille meikkipostauksen. Sellaisen missä tekisit tämän hetkisen perusmeikkisi ja sitten vielä juhlameikin.

    ReplyDelete
  3. onko sulla sormessa tatuointi?

    ReplyDelete
  4. kivoja kuvia! nauroin tolle seitsemännelle kuvalla,sille pikku tytölle joka kurkaa tuolin yli ja kattoo kameraan1 :D

    ReplyDelete
  5. eikö jesse ja emppu oo enää yhdessä? :o

    ReplyDelete
  6. Osta HTC Desire Z. Se on paras puhelin mitä nykyään on tarjolla... :)

    ReplyDelete
  7. nauroin seittemänen kuvan kohdalla tolle lapselle taustalla :DD

    ReplyDelete
  8. Pakko kyllä nyt ihan asiakseen kommentoida, että on muuten todella upea ja onnistunut kuva tuo toiseksi ylin!

    ReplyDelete
  9. toka kuva on tosi hyvä! ja nauroin itsekkin tuolle pikkutytölle joka kattoo kameraan! :)

    ReplyDelete
  10. Mulla oli hetki sit järkyttävän pitkät rakennekynnet, ja nyt oon taas menossa ottamaan.. Helposti sujuu silti tuo iphonen käyttö, kun sen kaks päivää on ensin mokaillut viestien yms. kanssa. :D

    ReplyDelete
  11. Hyvä toi kakara joka kurkkii tuolta :DD

    ReplyDelete
  12. Pakko kertoa, näin Laura unta, että olit Suomen presidentti ja esittelit sun vaatehuonetta mulle, joka oli apaut 150m2 :D Halosen Tarja pyöri sun perässä ja oli ilmeisesti sun assari! Buahahhaaa :D Sanoin sulle siinä unessa että hei haloo, luuleks että näistä mikään mahtuu mun päälle! soot tommonen pakkasen raiskaama pulkannaru ja mä se paljon käytetty pulkka! Hyvin outo ja hauska uni :D -ella-

    ReplyDelete
  13. Millä meikkaat sun kulmakarvat? Ne on niin täydelliselt :)

    ReplyDelete
  14. Toka kuva; ihan täydellinen! Oot niin upea<3 Ja sun blogis+sä olet ihana:) tätä on niin kiva lukea ja sun kommellukset on parhaita! :D

    ReplyDelete
  15. Brad Pitt on ollut mun tuleva aviomies siitä päivästä lähtien, kun näin Thelma & Louisen. Joku Leonardo DiCaprio oli jossain varalla, mut toisin kuin Leo, Brad ei oo menettänyt charmiaan ja ihanuuttaan näiden miljoonan vuoden aikana.

    ReplyDelete
  16. Mä näin eilen unta, että olit rakastunut Phi Phillä johonkin paikalliseen, ja ilmoitit täällä muuttavasi sinne pysyvästi. Oli pakko tulla tarkistamaan heti kun heräsin :D

    ReplyDelete
  17. Piti ihan kokeilla että miten sujuu iPhonen käyttö kynsillä, ja kyllä ainakin mun 4:lla toimii :)

    ReplyDelete
  18. Joo Natalie Imbruglia on kyllä nätti.. tykkäätkö muuten Natalie nimestä??

    ReplyDelete
  19. laura!! kuinka voit olla noin kaunis!???! tässähän tulee iha alemmuuskompleksi kun sun kuvii kattelee, mut onks sul sormes tatuointi? (::

    ReplyDelete
  20. Mitä sä oot tehnyt kulmillesi! Näyttävät sliipatuilta. Luonnolliset ovat paremmat, musta sä et tarvitse ehostusta.

    ReplyDelete
  21. oot tosi nätti :) ihana toi timanttinen iphone kuori.

    ReplyDelete
  22. laura olis ihanaa jos tekisit tatskapostausta kun on selvästi tullut uutta mustetta iholle!:)

    ReplyDelete
  23. Tosi kaunis toi toka kuva! Oot kyllä varmasti yks kauneimmista ihmisistä joita oon nähny :-)

    ReplyDelete
  24. ääää miten voit olla noin täydellinen. sulla on niin älyttömän upeat kasvot! ei oo reiluaaaa....

    ReplyDelete
  25. tää ei oo enää todellista..!!! nää kuvat ei oo latautunut/auennut mun koneella varmaan viikkoon....... missä vika?

    ReplyDelete
  26. toi toka kuva......... mitä voin ees sanoo, siis oon ihan sanaton! siis herranjumala ku oot kaunis! oon tosiaan kateellinen !

    ReplyDelete
  27. hih onks sullakin katkennu ton lintusormuksen pyrstö :D mulla katkes ekalla käyttökerralla ja harmitti ihan superisti, mut kai sitä vois ehkä silti käyttää vielki?

    ReplyDelete
  28. mä en oo ikin tykänny tippaakaa tatskoist mut oikeesti sulle sopii noi kaikki ku nappi silmää ja näyttää super hyvält! ihanuk ne ois ain ollu siin;) bueno<3

    ReplyDelete
  29. Toka kuva!Oot mun mielestä Suomen kaunein nainen, kauniimpi kuin yksikään missifinalisteista :) Persoonallisuus kunniaan!

    ReplyDelete
  30. Harmi sinänsä että nykyään uudemmat koekstusnäytöt toimii sillä periaatteeella että ne havaitsee jotain sormen sähkövirtoja ei kä vartinaisesti kosketusta, ei voi enää tökkiä tikuilla tai kynsillä..

    AI vitsi kun tekis mieli ottaa tatuointi kun sulla on kaikkia niin hienoja

    ReplyDelete
  31. Sul on niin kivat hiukset ja kysyisinki et miten noi teippipidennykset omiin hiuksiin vaikuttaa? Kärsiikö omat hiukset niistä paljon vai miten? Ohentuuko ne? Meneekö omien hiusten latvat paskaks? PLiiiiis vastaa tähän!

    ReplyDelete
  32. VITTUSAATANA oot KAUNEIN tossa tokassa kuvassa. toitoi on varmaan kaunein mitä oon ikinä nähny.
    emmä liiottele, no ehkä mä vähän, mut sain kohtauksen ku vahingos näin ton kuvan.

    ReplyDelete
  33. Natalie Imbruglia on nyt 36 vuotias ja pysynyt kauniina. Natalie kärsii masennuksesta ja on tuonut asian julkisuudessakin esiin. Hän on myös innostunut tatuoinneista.. Kuten on joku Motherfuckin' fashion blogin kirjoittakin (ainakin huhujen mukaan). Nataliella on myös vasemmassa nännissä lävistys.

    Saituri

    ReplyDelete
  34. toka kuva, oot täydellinen<3

    ReplyDelete
  35. Lisää Emppua :) <3

    ReplyDelete
  36. olis tosi siistiä saada joskus päivitetty postaus kaikista tatuoinneista! noi on ihan mielettömän hienoja :)

    ReplyDelete
  37. Mistä toi vaaleanpunainen kuori on ostettu. Oon nimittäin joskus nähny sellasen ja en enää muista kyseisen nettisivuston osoitetta. Jos millään viittisit kysyä. Kiitos!

    ReplyDelete
  38. Bongasin kans heti oleellisimman; mun lintusormuksen pyrstö tippu myös matkan varrelle

    ReplyDelete